Assalamualaikum.
selepas sesi rondaan bersama bos-bos department semalam.
meh la kita buat.
sebelum nie, tak buat sebab kerusi nie tak kacau orang pun.
plus takde tempat nak letak dah, dalam bilik-bilik penghuni pun dah penuh.
kita bedak-bedak, yang mana elok, mana tak elok.
dah wasap penyelia cleasing untuk arrange cucian kerusi pula.
tunggu dia respon lah nanti.
sebab baru habis kerja malam katanya.
dapat lah 19 buah kerusi yang elok.
yang biru terselit satu, kira ketua lah tu...hihihi
terus rase macam nak buka puasa..ehhh.. hahaha.
alhamdulillah, masih bertahan lagi..
bukan teruk sangat pun kerja nya.
lepas tu, sambung pula beraya dekat aras satu.
rumah siapa???
nie rumah si anai-anai nie.
eh, geram pulak linda tengok anai-anai nie.
berpindah randah dia..
takde duit nak bayar sewa, lari tengah malam. 😂😂😂
emm, patut lah.
makanan dia banyak dalam nie.
antara stor-stor yang digunakan untuk simpan fail.
hujung tahun lepas, dah pesan dekat Department nie.
minta dia kemaskan stor , sebab nampak macam ada anai-anai.
pun tak kemas juga.
eh, linda buat part linda je lah, buat aduan pest control.
yang kemas-kemas stor tu, Department tu sendiri lah yang buat.
keluar-keluar pintu asrama.
nahhhh..
terkangkang si hitam nie.
dah macam mati kena tembak.
elok pula kaki dia tak lenguh macam tu. hahaha
esok, dah plan nak kemas atas tu.
nanti kita tengok jadi ke tidak.
till then, see ya.