pi la berjimba puas2..blog pi komen kemudian hehe...blog manjang loading je hah ..mlm ni br laju lps komen blog kwn2
Itulah tu..memang dari pagi sampai petang la
Hehe dah back to normal blog....
Alhamdulillah...baru la syiokk
Nasib baik dah back to normal
Alhamdulillah..baru la seronok BW.. boleh komen²
Kemarin tuh memang frust lah, tak bisa komen. Apalagi sedang ada blogwalking wajib yang saya ikuti 😂😂. Untung saja tak lama yaa. Memang Macam2 blogspot nih. Kemarin remove massal, skr tak bisa komen. Harap2 tak ada lagi yg aneh2
pi la berjimba puas2..blog pi komen kemudian hehe...blog manjang loading je hah ..mlm ni br laju lps komen blog kwn2
ReplyDeleteItulah tu..memang dari pagi sampai petang la
DeleteHehe dah back to normal blog....
ReplyDeleteAlhamdulillah...baru la syiokk
DeleteNasib baik dah back to normal
ReplyDeleteAlhamdulillah..baru la seronok BW.. boleh komen²
DeleteKemarin tuh memang frust lah, tak bisa komen. Apalagi sedang ada blogwalking wajib yang saya ikuti 😂😂. Untung saja tak lama yaa. Memang Macam2 blogspot nih. Kemarin remove massal, skr tak bisa komen. Harap2 tak ada lagi yg aneh2
ReplyDelete