Assalamualaikum.
Gambar dijana AI.
Lain pula mukanya, tinggal rambut je yang sama.. hihi.
Hadiah birthday tahun ni dapat awal.
Jatuh motor semalam.
Emm, susah juga nak cakap "anak lelaki biasa lah"
Sebab ayah dia anak lelaki, Alhamdulillah tak pernah jatuh motor, kena gigit kucing adalah.. hahaha.
Eh eh.. melalut pula.
"Selamat hari lahir yang ke 14 buat Mu'az Syafiq bin Shahrizal, semoga jadi anak Soleh, bertanggungjawab, tak tinggal solat.
Ibu ayah sentiasa doakan yang baik² untuk abang Mu'az, semoga sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah SWT, aamin"
Alhamdulillah, dah sampai kampung.
Jenguk abang Mu'az sekejap.
Till then, see ya.

Happy Birthday buat abang Mu’az!
ReplyDeleteMoga Allah makbulkan doa ibu ayah.