lovvu Dobbu

Wednesday, November 29, 2023

.: WORDLESS WEDNESDAY 25 :.

Assalamualaikum

walaupun incikSuami yang beli beras
tetap lah cikpuanLinda yang msak beras

maka, dengan kuasa seorang isteri

"haaa...buat semua kerja rumah, syg balik kerja dah taw semua siap"

不不不不不

till then, see ya

 

16 comments:

  1. hahaha~
    walaupun suami beli beras, kalau isteri tak masak..
    beras tu takkan jadi nasi kan linda..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu... Hihihi.. Pdhal, incikSuami pun tolong msak nasi jugak sekali skala...

      Delete
  2. hahaha...setuju suami beli beras tapi isteri yang masak kan..hehehe..bestnya suami sentiasa ada disisi..SA jumpa sesekali x dapat nak mintak2 tolong..tapi adakala dia tolong gak kemas2 bilik kami..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Ok jugak tu SA... Nie husband tolong setelah 10tahun semua buat sendri

      Delete
  3. Replies
    1. Masa nie lah kita kene gunakan dia.. Hahaha.. Ajar cara2 buat kerja rumah, lepas nie dia take over semua

      Delete
  4. hehhe untung ada spouse yg ringan tulang ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... Setelah 10thun semua wife buat sendri.. Nie lah masa husband pulak berbakti.. Hihihi

      Delete
  5. suami ringan tulang mmg dambaan wanita
    haa gituuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...betul tu, tu yang amik gambo belakang je..hahha..acah2 je kan

      Delete
  6. Betuuul tuh. Kalo suami cuti, saya pun suka manfaatkan juga. Ntah mengantar anak2 sekolah, atau antar saya jalan2 jauh sikit . Krn selama dia kerja, kita dah sibuk kerja rumah. jenuh juga kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sgt tuh...manfaat kan seagi boleh...utk keluarga sendiri juga...

      Delete