lovvu Dobbu

Friday, November 17, 2023

.: SAHAM AKHIRAT :.

Assalamualaikum

di hari jumaat yang berkah ini, saya dengan rasa rendah hati, ingin memohon sumbangan seikhlas hati dari tuan puan utk membina dewan terbuka di sek anak saya... Semoga dengan sumbangan ikhlas anda semua, dapat memberi kemudahan berterusan pada warga sekolah...saya sertakan QR pay, utk memudahkan urusan sumbangan tuan dan puan... Terima kasih atas sumbangan tuan puan  🥰🥰🥰

  




terima kasih banyak2 diucapkan kepada pihak tuan puan
sebarang makluman @ pertanyaan boleh lah emel kepada saya

maslindamiswan@gmail.com

16 comments:

  1. Alhamdulillah, satu usaha yg baik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...semoga bermanfaat pada semua..amin

      Delete
  2. Semoga usaha ini berterusan untuk membantu..

    ReplyDelete
  3. Insyallah bantu membantu walau sekecil 20 sen sekali pun.. semoga sama2 mendapat pahala dan berkat nya

    ReplyDelete
  4. Semoga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  5. Semoga banyak terkumpul nanti kak Linda ☺️. Tadi nak coba qr pay pakai CIMB saya, tapi ternyata tak boleh kalo cross Border antar negara . 🙏. Failed langsung

    ReplyDelete
    Replies
    1. fanny, Alhamdulillah...terima kasih kerana mencuba...insya-Allah..kita kumpul semampunya

      Delete
  6. Semoga dipermudahkan dan diberi kelancaran

    ReplyDelete