lovvu Dobbu

Monday, October 23, 2023

.: 14 YEARS AGO :.

Assalamualaikum... 



bila mana fesbuk keluarkan memori
ya Allah dah 14  tahun rupanya 
tp stat ada fesbuk tahun 2006 gitu
tambah lagi 3 tahun ke belakang 
dah 17 tahun dengan fesbuk
udah SPM kome... hahaha

zaman dulu pun ada blog
malang nya tak dapat nak comeback dekat blog lama

❤️ rizzlinn's Page ❤️

banyak kenangan dekat situ
dari zaman U, jadi Bride to Be (B2B), jadi mak anak tiga
lepas tu sendu
bz sgt uruskan rumah tangga...

skang kita buat blog baru
sebab tangan nie gatal menaip.. 😂😂

till then, see ya

8 comments:

  1. Kadang2 segan pulak nak repost fb memory tu sebab bila tgk balik...haaa itu pun saya nak post ke fb. Haha....tapi kenangan memang banyak la kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adoi.. Yg tu memg betul, tp alhamdulillah.. Setkt nie xd lah post benda2 pelik2... Sebab dr dulu mmg sejenis yg cepat marah... Tgn lalu menaip, nk post... Tp baca balik, pdam balik... Hahaha.. Sama mcm status wasap, tgh geram laju menaip.. Baca balik, eh x jd lah post... Hahaha

      Delete
  2. saya pun generasi mula-mula ada FB dulu...tapi kini sudah stop aktif di FB kerana banyak masa untuk aktiviti lain pulak termasuk berblogging...aktiviti blog walking pun ambik masa berjam-jam juga sehari

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya masih di FB...sebab medsos lain mcm x reti guna...twitter apatah lagi...hahaha..mmg generasi makcik2...😂😂

      Delete
  3. Sama kak, saya pun msh suka pakai FB. Krn di FB teman2 bloggers masih banyak. Beda dengan IG, yg LBH banyak konten kreator video atau reels. Saya tak terlaku suka..

    Terkadang memang FB nih suka share memory belasan THN lalu, walopun terkadang saya malu bacanya. Kenapalah dulu saya menulis hal itu 🤣🤣🤣. Jadi jarang saya share 🤭

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul...di FB nampak santai je..kalau di IG, Tiktok semua mengejar likes...hihihi... dulu2 kebanyakan nya suka share foto anak...jadi bila memory keluar balik, kdg2 ad gmbr yg dah tiada dalam simpanan...

      Delete
  4. lama dah tu. agak2 boleh buat kenduri kesyukuran tak?🤭

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😂😂😂 Anisss... Aduhai.. Kita dok pk anniversary 10thn kawen nk buat knduri kesyukuran, tp xd rezeki.. Photoshoot je dpt...

      Delete