Assalamualaikum.
sebelum lupa, meh la cepat2 join segmen refresh bloglist sis Nieza.
untung-untung terpilih jadi senarai bloglist.
-sila tekan banner-
syarat-syarat mudah je.
1. Follow blog ni untuk yang belum follow.
2. Buat 1 entry tentang segmen ni..
3 Letak gambar banner diatas dekat entry tu dengan backlink ke entry ini...
4. Letak link post korang dekat komen entry ni...
jom la memeriahkan GA sis Nieza kita.
untung-untung dapat duduk dekat sidebar blog sis Nieza.. hihihi.
esok dah hari Jumaat.
macam-macam perasaan ada.
moga yang baik-baik saja, aamin.
till then, see ya.

No comments:
Post a Comment