Assalamualaikum.
bulan September ni, bukan bulan yang linda je tunggu2 (baca bulan kelahiran).
rupanya ramai je yang menunggu bulan September ni.
Anniversary SA yang ke 3.
-tekan banner tau-
Selamat ulang tahun perkahwinan yang ke3 buat SA dan incikSuami. Semoga rumahtangga yang dibina sentiasa dalam rahmat Allah. Kegagalan yang pertama bukan lah pengakhiran untuk semuanya, semoga kali ni kebahagian milik SA dan suami, aamin
jom reramai join GA SA.
mana tahu ada rezeki terpilih sebagai pemenang.
till then, see ya.

No comments:
Post a Comment